sobota, 2 lipca 2016

13 komentarze:

  1. Przywołałaś moje piękne i nostalgiczne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Włochy jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki. Zastanawia mnie co to jest na pierwszym zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing photos!Have a great weekend)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rimini, San Marino i Wenecja. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne miejsce, piękne zdjęcia. Bedziesz miała super pamiatkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu pięknie u pani na blogu! Byłam we Włoszech 11 razy, a Wenecję uważam za najpiękniejsze i najdziwniejsze miasto, jakie znam (a znam ich trochę :-)). Pozdrawiam - Marzynia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wenecja, pamietam pyszne espresso niedaleko Mostu Zakochanych, oj dawne czasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne ;)
    http://kiliphilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo, bardzo dziękuje za wszystkie komentarze! Jest to dla mnie ogromnym zaszczytem, że w ogóle odwiedziłeś mojego bloga i mam nadzieję, że z miłą chęcią będziesz go wspominał. Będę jeszcze szczęśliwsza jak go zaobserwujesz!